TURISZTIKAI KOMMUNIKÁCIÓS DÍJAT NYERT A NYÍREGYHÁZI ÁLLATPARK

TURISZTIKAI KOMMUNIKÁCIÓS DÍJAT NYERT A NYÍREGYHÁZI ÁLLATPARK

MagyarországON címmel indított turisztikai kommunikációs versenyt a PPH Média. A cél az volt, hogy megtalálják azokat a projekteket, amelyek belföldi utazásra csábítják a lakosságot.A jeles megmérettetésben a Nyíregyházi Állatpark és az Alfabrand kreatívügynökség közösen nyert arany elismerést és különdíjat.

Az Alfabrand Kft. 2011-ben alakult, a Nyíregyházi Állatparkkal 2013 óta dolgoznak együtt. Eleinte az állatpark weboldalát készítették el, de egy imázsfilmet, azaz bemutató filmet is készítettek. A 2018-ban a PPH Média, a Turizmus és vendég égisze alatt meghirdettek egy turisztikai kommunikációs versenyt. A cél az volt, hogy megtalálják azokat a projekteket, amelyek belföldi utazásra csábítják a lakosságot. A Nyíregyházi Állatpark 20. szülinapjára készült el a Sóstó Zoo expedíció microsite. Ez a weboldal az állatpark filozófiájához idomulva, oktatási tartalommal is bír.

Gajdos László, a Nyíregyházi Állatpark igazgatója elmondta:

Nem elég csodálatos, szép dolgokat csinálni azt tudatni is kell az emberekkel, hogy ez létezik. Ezért fontos és nagyon lényeges a Nyíregyházi Állatpark számára, hogy megfelelő PR kampányokat folytasson és ezek a PR kampányok ha lehet legyenek egy kicsit másabbak mint a megszokottak. A 20 éves jubileumunkra kitaláltuk az Alfabrand Kftvel, hogy ezt az ún. utazó kampányt ami egész évben zajlott és nyár végén volt az eredmény hirdetése, kisorsoltuk a nyertest, aki eljuthatott a Kanári-szigetekre.

Az indonéz esőerdőt bemutató Zöld Piramisban játszódó film adta a weboldal cselekményét. Aki fellép az oldalra, elindul a film, majd kérdések szakítják meg a folyamatot. Ezzel a kampánnyal az Alfabrand és a Nyíregyházi Állatpark megszerezte az arany elismerést és különdíjat is kaptak.

Pető Zdenkó, az Alfabrand Kft. cégtulajdonosa hozzátette:

A MagyarországON turisztikai kommunikációs rendezvényen, bekerültünk a turisztikai szolgáltatók kategóriájában indultunk. Itt arany díjat nyertünk, illetve 9 kategória volt, turisztikai szolgáltatók kategóriáján kívül volt város, városrész, fesztivál, pihenés összesen 9 kategória. Itt az összes kategóriát megnyertük a digitális alkategóriában, így megkaptuk a Magyar Turisztikai Ügynökség Különdíját az Év digitális kategória díját.

Az interaktív online játék azért is nagyszerű, mert azok is megismerhetik a Nyíregyházi Állatparkot akik még nem jártak itt, és kedvet kaphatnak a látogatáshoz.

Horváth Kíra

Fotó: Facebook / Nyíregyházi Állatpark

#kapcsolódó

Indiaház és Madárröpde – Elkezdődött a kivitelezés a Nyíregyházi Állatparkban

Indiaház és Madárröpde – Elkezdődött...

Indiaház és Madárröpde – Elkezdődött a kivitelezés a Nyíregyházi Állatparkban

BARÁTOK EGY ÉLETEN ÁT

BARÁTOK EGY ÉLETEN ÁT

Mi a helyzet az oroszlán oviban?